« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Šećući hodnicima i učionicama naše škole,
ne možete ostati ravnodušni
prema maštovitim učeničkim radovima,
koji su nastali pod budnim okom
njihovih vrijednih mentorica.
Niti jedan kutak nije pust.
Svi stari ormari i stolci kod nas
dobivaju novo ruho,
reciklirano se šepureći promatračima:
"Pogledaj me kako sam sada lijep,
a netko me htio baciti :-) ! "
Ponosno vas pozivamo
da prolistate ovu galeriju,
a zatim:
dođite i uvjerite se sami :-) .
Učenici II. k razreda tijekom nastave na daljinu uz mentorstvo profesorice Melite Rabak stvaralački su se izražavali potaknuti različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta pa su tako izrađivali stripove i pisali činkvine.
Riječ činkvina potječe od talijanske riječi za pet što znači da je činkvina pjesma od pet stihova (petostih). Pisanje činkvine zahtijeva sažimanje informacija i materijala u koncizne izričaje koji opisuju ili asociraju na temu, ali je i kreativan način stvaranja novih tekstova . Pravila su za pisanje petostiha sljedeća: u prvi se red piše opis teme u jednoj riječi ( najčešće imenica), u drugi se red piše opis teme u dvije riječi ( najčešće dva pridjeva), u treći se red pišu tri riječi koje opisuju radnju ( najčešće tri glagolske imenice), u četvrti se red piše misao od četiriju riječi koje izražavaju osjećaje u vezi s temom, a u peti se red piše jedna riječ, koja ponovno sažima bit teme.
Najuspješnije su činkvine napisali Korina Soldić i Fran Travaš pa vas pozivamo da ih pročitate. Korina Soldić za obje je činkvine napravila digitalni poster.