« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Šećući hodnicima i učionicama naše škole,
ne možete ostati ravnodušni
prema maštovitim učeničkim radovima,
koji su nastali pod budnim okom
njihovih vrijednih mentorica.
Niti jedan kutak nije pust.
Svi stari ormari i stolci kod nas
dobivaju novo ruho,
reciklirano se šepureći promatračima:
"Pogledaj me kako sam sada lijep,
a netko me htio baciti :-) ! "
Ponosno vas pozivamo
da prolistate ovu galeriju,
a zatim:
dođite i uvjerite se sami :-) .
Dvjestotinjak godina star citat „Wer fremde Sprachen nicht kennt, weiß nichts von seiner eigenen“ jedan je od najpoznatijih citata. Riječi Johanna Wolfganga von Goethea u prijevodu glase „Tko ne poznaje strane jezike, taj ne poznaje ni vlastiti jezik“. Na nastavi Hrvatskog i Njemačkog jezika aktivnostima je bio obilježen Europski dan jezika. Objedinjenim podatcima uređen je školski pano.
Učenici i učenice završnog razreda u zanimanju Prodavač proveli su na nastavi Hrvatskoga jezika kraće istraživanje. Učenice i učenici su istražili imena osam namirnica u gotovo svim indoeuropskim jezicima, razvrstanima u jezičnim granama i u jezicima ugrofinske skupine. Učenici su na temelju sličnosti riječi uočili srodnost među pojedinim jezičnim granama i uočili pripadnost finskoga, estonskoga i mađarskoga jezika drugim jezičnim porodicama.
Učenice Njemačkoga jezika su na njemačkom jeziku istražile podatke o europskim državama te su za svaku europsku državu istražile ime države, geografski položaj, članstvo u Europskoj uniji, godinu pristupanja Uniji, glavni grad, etnike, prisutnost nacionalnih manjina, službeni jezik, dijalekte i novčane valute.
Svaka je učenica istražila podatke za više država, uredila uručke i usmeno predstavila rezultate svog istraživanja. Učenica Njemačkoga jezika završnoga razreda istražila je na hrvatskome jeziku povijest osnivanja Europske unije i Vijeća Europe i o tome pripremila materijale za školski pano. Učenica je sažetak informacija prevela na njemački jezik uz pomoć rječnika.
Aktivnosti je pripremila i vodila predmetna nastavnica Hrvatskoga i Njemačkoga jezika, Karmen Ujčić.